رصد بازار خودروهای کارکرده؛

قیمت « پژو 301» کارکرده در بازار + جدول

کدخبر: ۴۱۴۰۴۲
برند پژو در ایران با شرکت ایران خودرو گره خورده است. پژو 301 خودرویی سدان جمع و جور در سگمنت C که از سال 2012 تولید شده و در سال 2017 مورد فیس لیفت قرار گرفته است.
قیمت « پژو 301» کارکرده در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز، پژو 301 محصولی از شرکت ایکاپ است که به صورت محدود در مدل 2016 وارد شده و توسط ایران خودرو وارد بازار شد.  مدلی که به بررسی آن می پردازیم مدل 2016 این خودرو است به همین دلیل کمی متفاوت تر از سایر محصولات جدید پژو به نظر می آید ( فرم چراغ ها و جلو پنجره ) همچنین طراحی ساده و خطوط کم حاکی از اقتصادی بودن این خودرو در بین محصولات پژو است . داخل کابین نیز از طراحی قابل قبولی برخوردار است.

پژو 301 مجهز به موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری است، این پیشرانه قادر به تولید 114 اسب بخار و 150 نیوتن متر گشتاور است همچنین مجهز به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک میباشد. شتاب ثبت شده برای این سدان جمع جور و با وزن 1190 کیلوگرمی 12.1 ثانیه است و می تواند به حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت برسد.

فضای داخلی کابین با فاصله محوری 2652 میلیمتر مناسب است. از نظر رفاهی پژو 301 نیز امکانات مناسبی از قبیل سانروف ، سنسور پارک عقب ، کروز کنترل، آینه های برقی ، تریم چرمی، سیستم صوتی Mp3 ، USB،  CD پورت AUX و بلوتوث را در اختیارتان می گذارد.

سیستم سرگرمی پژو 301 شامل مواردی همچون نمایشگر ۷ اینچی لمسی، پورت USB ،AUX و بلوتوث است، سیستم موقعیت‌یابی سه‌بعدی TomTom و سازگاری با پلتفرم‌های Apple CarPlay ،Android Auto‌ و MirrorLink از جمله‌ی قابلیت‌های دیگری است که پژو برای سیستم سرگرمی خودروی پژو 301 در نظر گرفته است.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

301 حدول

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید