رصد بازار خودروهای کارکرده؛

قیمت بورگوارد BX5 کارکرده در بازار+اینفو

کدخبر: ۴۱۶۱۰۱
بورگوارد یکی از خودروسازان باسابقه آلمانی است که از اواخر قرن نوزدهم میلادی وارد عرصه خودروسازی شد و به‌واسطه عرضه محصولاتی نوآورانه و جذاب شهرت داشت.
قیمت بورگوارد BX5 کارکرده در بازار+اینفو

به گزارش اقتصادنیوز؛ این برند تا دهه شصت میلادی به فعالیت خود ادامه داد و به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از دوران پسا جنگ و فشار رقبایی نظیر ورشکست شد. این برند آلمانی از سال 2008 و با تزریق سرمایه توسط چینی‌ها مجددا به مدار تولید بازگشت.

BX5 دومین محصول این برند است که مونتاژ آن در سال 2018 در چین آغاز شد. این خودرو یک شاسی بلندهای موفق چینی آلمانی است که توانسته رضایت ایرانیان سخت  پسند را جلب کند.

بورگوارد BX5، دارای موتوری 4 سیلندری هست که حجمی برابر با 1.8 لیتر دارد. این موتور از قدرت بالایی بهره مند است و می تواند تا 190 اسب بخار در دو موتور 5500 دور در دقیقه از خود قدرت نشان دهد. گشتاور بورگوارد BX5 نیز 280 نیوتون متر در 4500 دور در دقیقه است.  اما برای رسیدن به سرعت صفر تا صد با این خودرو شما به 9.3 ثانیه زمان نیاز دارید. براساس ارزیابی های صورت گرفته مصرف سوخت هست این خودرو به ازای هر 100 کیلومتر، 10 لیتر است.

بوگوارد از تست ایمنی استانداردی بهره می برد؛ این خودرو در تست های تصادف موسسه C-NCAP موفق ظاهر شد و توانست 5 ستاره موجود را کسب کند.  از مهم  ترین سیستم  های ایمنی در این غول می توان به 6 کیسه هوا و ESP اشاره کرد که مطمئنا خیال شما هموطن عزیز را نیز راحت می کند.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

جک کارکرده

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید