رصد بازار خودروهای داخلی

قیمت جک J3 کارکرده در بازار + اینفوگرافی

کدخبر: ۴۱۹۰۹۷
خودروی J3 در سال 2009 در این کمپانی طراحی شد و به عنوان جایگزینی برای خودروی فولکس واگن گل که تولید آن در شرکت کرمان خودرو متوقف شده بود، در سال 1391 وارد بازار ایران شد.
قیمت جک J3 کارکرده در بازار + اینفوگرافی

به گزارش اقتصادنیوز؛ این خودرو در سال 2009 در این کمپانی طراحی شد. در طراحی این خودرو در کشورهای مختلفی شرکت داشته‌اند تا محصولی مدرن و مطابق با فرهنگ و تاریخ کشور چین ساخته شود. J3 در دو مدل هاچ‌بک و سدان تولید می‌شود که به غیر از تفاوت‌های ظاهری، تفاوت چندانی با هم ندارند. این خودرو اولین همکاری مشترک کرمان خودرو و جک محسوب می شود و پس از آن خودروهای دیگری از این کمپانی نیز وارد بازار ایران شده است.

خودروی J3 با دو نوع موتور 1.3 لیتری عرضه شده که یکی طراحی و ساخته شده در شرکت JAC و دیگری طراحی شده توسط میتسوبیشی است که در ایران به دلیل اعتبار خوب برند میتسوبیشی این موتور علی رغم قدرت کمترش در این خودرو بکار گرفته شده است.

حداکثر سرعت در تیپ سدان و هاچبک این خودرو نیز در حدود 160 کیلومتر بر ثانیه  ثبت شده است از سوی دیگر مصرف سوخت ترکیبی این خودرو با 6.5 لیتراعلام شده که می تواند نظر مصرف کنندگان را جلب کند. گیربکس پنج سرعته خودرو عملکرد مناسبی داشته و تعویض دنده را در این خودرو نرم و آسوده کرده است.

به لحاظ ایمنی نیز این خودرو مجهر به کیسه هوا راننده و سرنشین جلو همچنین ترمز ABS به همراه سیستم پایداری EBD است که در سرعت‌های بالا قابلیت کنترل و پایداری خوبی از خود نشان داده و به لطف بهره‌گیری از سیستم تعلیق مناسب، لرزش اندکی را به اتاق منتقل می کند. در ساخت بدنه این خودرو از استیل ضد زنگ به صورت یکپارجه استفاده شده که استحکام بیشتری به خودرو در برابر ضربه‌های احتمالی می‌دهد. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 است.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

جک S3

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید