ایران خودرو از امروز آغاز کرد

پیش فروش سورن پلاس و دنا پلاس با حذف دو شرط

کدخبر: ۴۲۱۵۷۲
اقتصاد نیوز: سومین پیش فروش ایران خودرو از امروز آغاز می شود در پیش فروش جدید دو شرط برای ثبت نام خودرو برداشته است.سورن پلاس و دنا پلاس توربو شارژ دستی دو محصول این گروه خودروسازی هستند که در این مرحله از پیش‌فروش ایران‌خودرو ارائه شده است.
پیش فروش سورن پلاس و دنا پلاس با حذف دو شرط

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا،سومین پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰ در حالی آغاز می‌شود که حذف شروط الزام در رهن ماندن یکساله سند خودروها و ممنوعیت ثبت‌نام و صدور فاکتور نزد مجموعه‌های سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماهه گذشته، برای دور اول اجرا می‌شود. در این دوره از پیش‌فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، دو محصول سورن پلاس و دناپلاس توربو شارژ دستی عرضه شده است.

افت شدید قیمت خودروهای خارجی در بازار

در حالیکه مرحله قبلی ثبت‌نام برای پیش‌خرید محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو با موعد تحویل یکساله، ۲۵ اردیبشهت امسال برگزار شد؛ این خودروساز ثبت‌نام برای مرحله جدید پیش‌فروش یکساله دو محصول خود را از امروز (پنجشنبه/ سوم تیرماه) آغاز کرده و به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

این مرحله از پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو در حالی اجرا می‌شود که دو شرط از شروطی که پیش از این به‌عنوان محدودیت ثبت‌نام در نظر گرفته می‌شود،  حذف  شده است.  

براساس مصوبه کمیته خودرو که تعیین‌کننده شرایط ثبت‌نام و محدودیت‌ها برای ثبت‌های فروش خودروسازان هستند، در راستای استمرار آرامش بازار و حذف رفتارهای سودجویانه، در طرح‌های پیش فروش محدودیت‌هایی همچون " الزام در رهن بودن یکساله سند خودروها" و "ممنوعیت ثبت‌نام و صدور فاکتور نزد مجموعه‌های سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماهه گذشته" حذف شده است؛ براین اساس این مرحله از فروش، اولین مرحله‌ای است که این دو محدودیت را در شرایط ثبت‌نام ندارد.

سورن پلاس  و  دنا پلاس توربو شارژ دستی  دو محصول این گروه خودروسازی هستند که در این مرحله از پیش‌فروش ایران‌خودرو ارائه شده است. موعد تحویل خودروها در این طرح، از فروردین تا تیرماه ۱۴۰۱ تعیین شده است. 

مراسم قرعه‌کشی یک روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام (شنبه پنج تیرماه آخرین) و در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند در تاریخ تعیین شده با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی  esale.ikco.ir  نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند. ثبت‌نام و اطلاع از برندگان نهایی همچون روال همیشه، از طریق سایت فروش اینترنتی فوق‌الذکر  خواهد بود. ضمن اینکه اسامی برندگان از طریق ارسال پیامک نیز اعلام می‌شود.

مشتریان نهایی، ظرف مدت پنج روز فرصت دارند که وجه علی‌الحساب خودرو را مطابق جدول از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پرداخت کنند و الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت خواهد شد.

همچنان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این طرح فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

لازم به ذکر است که گارانتی خودرو پس از پنج ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه ابطال می شود. ضمن اینکه در زمان مراجعه به نمایندگی، کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو الزامی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید