رصد بازار خودروهای داخلی؛

سایپا از لاک خود بیرون آمد/ ساینا گران شد + جدول قیمت

کدخبر: ۴۲۲۵۱۲
اقتصادنیوز: خودروهای پرطرفدار سایپا در سومین روز هفته جاری با افزایش یک میلیونی «ساینا» در بازار روبرو شدند تا نوار ثبات قیمت در بازار محصولات پرطرفدار سایپا پاره شود.
سایپا از لاک خود بیرون آمد/ ساینا گران شد + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ پرونده قیمت در بازار محصولات پرطرفدار سایپایی ها امروز با رشد یک میلیونی ساینا بسته شد. طی روزهای اخیر سایپایی ها در لاک خود فرو رفته بودند و بدون تغییر قیمت در بازار عرضه می شدند روندی که با رشد قیمت ساینا شکسته شد.

براساس ارزیابی بازار خودرو «ساینا» یکی از خودروهای پرطرفدار سایپا امروز با افزایش یک میلیونی قیمت در بازار با قیمت 147میلیون تومان عرضه شد.

فروش فوری و پیش فروش گروه ایران خودرو با تخفیف 55 میلیونی

توقع انتظاری در بازار از یک سو و نوسان نرخ دلار از سوی دیگر از جمله دلایلی است که به گفته فعالان بازار موجب شده تا این روزها سایپایی ها بدون تغییر در بازار عرضه شوند. از سوی دیگر با وجود عدم تغییر قیمت ها، بازار این روزها سکوت و کور است و معامله در حد بسیار اندک صورت می گیرد.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده تیبا امروز «تیبا2» معمولی با قیمت 137 میلیون تومان رسید.

همچنین با ارزیابی بازار می توان گفت، «تیباصندوقدار» بدون تغییر امروز با قیمت 129میلیون تومان در بازار عرضه شد.

«کوییک معمولی» و «کوییکR» نیز امروز تغییری در بازار نداشتند و  «کوییک معمولی» با قیمت 153 میلیون تومان و «کوییکR» نیز 159 میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به 291 میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

سایپا7

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید