رصد بازار خودروهای داخلی؛

افزایش قیمت پراید در بازار + جدول

کدخبر: ۴۲۴۰۳۴
اقتصادنیوز: پراید امروز 14 خرداد با چه قیمتی در بازار عرضه شد؟
افزایش قیمت پراید در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که طی دو هفته اخیر (از 31 خرداد تا 14 تیر ماه)  خودرو پراید111 رشد 4 میلیونی و پراید 131 در بازار افزایش 3 میلیون تومانی در بازار روبرو شد.  

ارزیابی بازار خودرو حکایت از آن دارد که قیمت پراید 111 با رشد چهار میلیونی نسبت به آخرین روز خرداد در بازار به 135 میلیون تومان رسیده است. از سوی دیگر پراید 131 نیز در مدت زمان مورد بررسی رشدی سه میلیونی داشته و قیمت آن امروز در بازار به 122 میلیون تومان رسیده است.

رشد قیمت پراید در روزهای تعطیل تهران در حالی صورت گرفته که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به توقف تولید، قیمت این خودرو به واسطه عوامل جانبی تعیین نمی شود، بلکه فروشندگان هستند که قیمت این خودرو در بازار را در بازار مشخص می کنند.

ارزیابی صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که هرچند تولید پراید در سال گذشته متوقف شد، اما همچنان مدل صفر این دو خودرو در بازار موجود است و با این شرایط می توان گفت در سال 1400 نیز این دو خودرو همچنان معیار کف قیمت در بازار شناخته می شوند و خریداران این دو خودرو همچنان می توانند به مدل صفر این خودرو با مدل 99 دسترسی داشته باشند.

پراید 14 تیر

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید