رصد بازار خودروهای کارکرده؛

«BYD F3» کارکرده چند؟ + اینفو

کدخبر: ۴۲۶۲۴۲
«BYD F3»خودرویی چینی است که روی پلتفرم نسل نهم تویوتا کرولا ساخته شده و طراحی آن هم شباهت بسیاری با نسل قبلی تویوتا کرولا دارد که این امر باعث شده، تا این خودرو چهره اسپرت و حجیم و خشنی داشته باشد.
«BYD F3» کارکرده چند؟ + اینفو

به گزارش اقتصادنیوز؛ «BYD F3» برای نخستین بار، در سال ۲۰۰۵ میلادی تولید شد. نسل دوم این خودرو در سال ۲۰۱۲ میلادی و با کد F3 PLUS وارد بازار شد. سومین نسل از BYD F3 که در واقع یک فیس‌لیفت از نسخه پیشین آن به شمار می‌آید، در سال ۲۰۱۵ میلادی به تولید شد و همین مدل نیز وارد بازار کشور شد.   

BYD برای این سدان یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری با توان خروجی ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور در نظر گرفته که متصل به یک جعبه دنده ۵ سرعته است. حداکثر سرعت این خودرو 170 کیلومتر بر ساعت عنوان شده است. این خودرو می‌تواند در 12 ثانیه سرعت خود را از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برساند. یکی از برتری‌های BYD F3  مصرف سوخت این خودرو است؛ براساس اعلام شرکت کارمانیا (واردکننده این خودرو)، مصرف سوخت ترکیبی F3 در حدود 5.9 لیتر در هر صد کیلومتر است که مصرف بسیار رضایت بخشی برای یک سدان خانوادگی محسوب می‌شود.

برخی از آپشن های نصب شده روی این خودرو نیز شامل «دوربین دید جانبی زیر آینه سمت راست و دوربین دید عقب، سیستم ورود بدون کلید با دکمه روی درب های جلو و صندوق عقب، استارت دکمه ای، سیستم تهویه مطبوع برقی، چراغ های روشنایی در روز (Daylight)، روشن شدن خودکار چراغ‌های جلو و چراغ بدرقه، رینگ اسپرت آلیاژی، سانروف دو حالته و فعال شدن اتوماتیک دوربین جانبی در هنگام شروع حرکت از دنده عقب جهت افزایش دید راننده» می شود.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

 

کارکرده

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید