خودروهای جدید؛

خودرو جایگزین نیسان وانت

کدخبر: ۴۲۸۵۷۸
اقتصادنیوز :​خودرو جایگزین نیسان وانت معرفی شد.
خودرو جایگزین نیسان وانت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ پس از نیم قرن تردد وانت آبی نیسان در کشور شرکت زامیاد تصمیم گرفت تا وانت پادرا را جایگزین نیسان زامیاد کند.

وانت زامیاد که در بازار با نام وانت نیسان شناخته می شود و قرار است تا پایان سال متوقف و محصول پادراپلاس با توان فنی و امکانات به روز جایگزین آن شود.

وانت پادراپلاس حاصل همکاری سایپا و یک شرکت چینی است. در واقع این دو شرکت ایرانی و چینی یک محصول قدیمی ژاپنی به نام نیسان جونیور را با وانت چینی فودی لئون ترکیب کرده و نتیجه حاصل را تحت عنوان وانت پادرا به لیست تولیدات شرکت سایپا اضافه کرده‌اند.

وانت پادراپلاس یک از خودروهای «تجاری سبک» شرکت سایپا محسوب می‌شود که بر اساس دسته‌بندی‌های جهانی در سگمنت وانت‌های متوسط (Mid-Size Truck) قرار می‌گیرد که پس از گذشت ۴ سال از رونمایی اولیه، در سال ۱۳۹۶ به عنوان یک پیکاپ کاملاً جدید به بازار داخلی عرضه شد.

وانت پادرا پلاس سایپا از موتور پیشرانه Z24 بهره می‌برد. این پیشرانه که حجمی برابر با ۲۳۸۹ سی‌سی دارد، از چهار سیلندر خطی بهره می‌برد که از نوع انژکتوری بنزینی هستند. این موتور می‌تواند در ۴۵۰۰ دور در دقیقه، قدرتی معادل ۹۵ اسب بخار تولید کند و حداکثر گشتاور آن به ۱۷۵ نیوتون متر می‌رسد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید