ورود خودرو جدید به بازار

معرفی جایگزین تیبا /اطلس در راه است

کدخبر: ۴۲۸۵۴۷
یک سال پس از توقف تولید پراید حال مدیران سایپا به فکر معرفی جایگزین تیبا افتاده اند، خودرویی که حدود 15 است میهمان بازار خودرو کشور است.
معرفی جایگزین تیبا /اطلس در راه است

به کزارش اقتصادنیوز ؛ تیبا در رده خودروهایی است که با توجه به رنج قیمتی توانسته در بازار طرفدران بسیاری را جلب کند و جای خالی پراید در بازار را پرکند،  با این حال زمان خداحافظی از آن در بازار فرا رسیده و مسوولین این شرکت سعی دارند تا خودرو  جدید را جایگزین این خودرو کنند. خودرو اطلس یکی از خودروهایی است که به گفته  سیدجواد سلیمانی مدیرعامل سایپا قرار است به عنوان جایگزین تیبا سر از بازار در آورد. اطلس خودرو کراس اوری است که برپایه خودروهای ساینا و کوییک طراحی و تولید شده و حال شنیده ها حکایت از آن دارد که قرار است جایگزین تیبا  شود.

اما موضوعی که در این میان دیده نشده اختلاف قیمت این دو خودرو است. در حال حاضر تیبا خودرو ارزان سایپا و یا به عبارتی تنها خودرو ارزان در بازار محسوب می شود و اختلاف قیمتی این خودرو با اطلس می تواند خلا خودروهای ارزان در بازار را بیشتر کند. با این حال سایپایی ها سعی دارند تا در سال جاری خودروهای جدید را جایگزین خودورهای موجود کنند و ظاهرا مسئله قیمت در این میان چندان مورد توجه نیست، اما اینکه آیا اطلس می تواند جایگزین مناسبی برای تیبا باشد جای سوال دارد.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید