رصد بازار خودروهای داخلی؛

«کوییک R» نزول کرد قیمت تیبا ثابت ماند/ جدول قیمت محصولات سایپا

کدخبر: ۴۲۶۸۳۳
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز بازار محصولات سایپا با افت و یا بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.
 «کوییک R» نزول کرد قیمت تیبا ثابت ماند/ جدول قیمت محصولات سایپا

 به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که با شروع آخرین هفته تیرماه   «کوییک R» در بازار افت دو میلیون تومانی را تجربه کرد و سایر محصولات سایپا نیز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.  

فروش فوری خودروی فیدلیتی بهمن موتور با قیمت قطعی 

نزولی شدن محصولات سایپا در بازار در حالی شکل گرفت که امروز دلار شکل صعودی به خود گرفته بود، اما دلیل این نزول از سوی فعالان بازار خودرو تعطیلی نمایشگاه ها و مراکز شماره گذاری عنوان می شود. دو هفته گذشته نمایشگاههای خودرو به دلیل شیوع کرونا به صورت رسمی تعطیل اعلام شدند، هرچند این تعطیلی بیش از آنکه رسمی باشد اسمی است و مشاهدات بازار نشان از آن دارد که نمایشگاه داران چندان به آن توجهی نمی کنند.  

البته با وجود بی توجهی نمایشگاه داران به تعطیلی رسمی  مراکز شماره گذاری در حاضر به طور کامل تعطیل هستند و در صورتی که  معامله ای هم در بازار صورت گیرد امکان شماره گذاری وجود ندارد به همین دلیل در حال حاضر بازار در حالت سکون بسر می برد.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید؛

افزایش قیمت سمند و پژو

 

براساس ارزیابی بازار خودرو  «کوییکR » امروز افتی دو میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به 161 میلیون تومان رسید، این افت در حالی برای «کوییکR » ثبت شد که «کوییک معمولی» همانند سایر محصولات سایپا بدون تغییر و با قیمت 156 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیباصندوقدار» در بازار تغییری نداشته در بازار   134 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا2» معمولی امروز بدون تغییر در بازار 140 میلیون تومان قیمت خورد.

سایپا 26

براساس ارزیابی بازار خودرو «ساینا» دیگر خودرو پرطرفدار سایپا با قیمت 147 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید