رصد بازار خودروهای داخلی؛

آخرین تحولات پرطرفدارهای سایپا + جدول

کدخبر: ۴۲۳۵۹۹
​اقتصادنیوز: سایپایی ها امروز 12 تیرماه 1400 را چگونه سپری کردند؟
آخرین تحولات پرطرفدارهای سایپا + جدول

به گزارش اقتصادنیوز رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایپایی ها نیز همانند ایران خودرویی ها امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

 از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

سایپایی در این هفته در حالی شکل ثبات به خود گرفتن که پس از چند هفته بدون تغییر، پرطرفدارهای این شرکت هفته گذشته را رشد قیمت به پایان رسانده بودند. روندی که چندان دوام نداشت و با شروع هفته جدید محصولات این شرکت دوباره به لاک خود فرو رفتند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده تیبا امروز «تیباصندوقدار» امروز در بازار 130 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر با ارزیابی بازار می توان گفت، «تیبا2» معمولی بدون نیز بدون تغییر امروز با قیمت 138میلیون تومان در بازار عرضه شد.

«کوییکR» نیز امروز تغییر قیمتی در بازار نداشت و با قیمت 160 میلیون تومان در بازار عرضه شد. «کوییک معمولی» نیز در بازار با قیمت 154 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به 291 میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

سایپا 12

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید