رصد بازار خودروهای کارکرده؛

قیمت « جیلی امگرند 7» کارکرده در بازار + اینفو

کدخبر: ۴۲۸۸۴۶
«جیلی امگرند 7» محصول شرکت چینی جیلی است و این خودروساز یکی از برندهای مطرح کشور چین محسوب می‌شود که پیش‌تر محصولات دیگری را نیز به بازار ایران عرضه کرده است. نام اصلی این خودرو جیلی امگرند EC7 است که به اختصار با نام جیلی امگرند 7 نیز نامیده می‌شود.
قیمت « جیلی امگرند 7» کارکرده در بازار + اینفو

به گزارش اقتصادنیوز ؛ این خودرو از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه بهره می‌برد که حجم موتور آن 1800 سی‌سی است و می‌تواند به حداکثر گشتاور 172 نیوتن متر در 4000 دور بر دقیقه و حداکثر برسد . این موتور قدرت 138 اسب بخار در 6200 دور بر ایجاد می کند. ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که جیلی امگرند 7  دارای شتاب صفر تا صد 12 ثانیه است و حداکثر سرعت این خودرو  180 کیلومتر بر ساعت و وزن 1280 کیلوگرم است. 

مصرف سوخت ترکیبی امگرند 7.2 لیتر در هر 100 کیلومتر و استاندارد آلایندگی آن یورو 4 است. به لحاظ فنی نیز باید گفت که این محصول چینی نسبت به سایر خودروهای چینی موجود در بازار، وضعیت تقریبا قابل قبولی دارد.

از جنبه ایمنی و امکانات نیز، جیلی امگرند 7 دارای آپشن‌های مختلفی از قبیل ترمز دیسکی خنک‌شونده، 6 کیسه هوا، آینه های برقی، سانروف، سنسور عقب، صندلی برقی 8 حالته راننده و برخی موارد دیگر است. این خودرو در دو کلاس بدنه سدان و هاچ بک و در دو نسخه گیربکس دستی و اتوماتیک وارد بازار ایران شده است.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

جیلی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید