رصد بازار خودروهای کارکرده؛

قیمت « دامایX7 » کارکرده در بازار

کدخبر: ۴۳۰۸۱۱
اقتصادنیوز: دامایX7 یکی از چند شاسی‌بلند چینی است که در سال ۹۷ پا به بازار کشورمان گذاشت.
قیمت « دامایX7 » کارکرده در بازار

به گزارش اقتصادنیوز ؛ دامای یک برند چینی است که زیر مجموعه‌ای از کمپانی زوتی محسوب می‌شود. این برند در حال حاضر تنها دو شاسی بلند X5 و X7 را در سبد محصولات خود دارد که از میان این دو محصول X7 تاکنون وارد بازار ایران شده است.

 مدل در نظر گرفته شده از دامای برای بازار ایران، از یک موتور 2  لیتری 4 سیلندر توربو بهره می‌برد که می‌تواند 177 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک شیفت ترونیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. براساس ارزیابی های صورت گرفته مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 9.3 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است.

دامای X7 لیست بلندی از آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی را در خود جای داده است که از مهم‌ترین آنها می‌توانیم به سیستم‌های « ترمز ABS ،EBD، EBA،BAS ، BA ،ESC ،  TSC، ترمز پارک الکترونیکی، چراغ دیلایت LED، کنترل اتوماتیک سیستم روشنایی، سنسور پارک جبو و عقب و جانبی، دوربین دید عقب، رادار شناسایی نقطه کور، گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی عقب تاشور و ایزوفیکس، نمایشگر 10 اینچی لمسی، 8 بلندگو و ساب ووفر، ایموبلایزر، کروز کنترل و سانروف پانوراما» اشاره کرد.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

دامای x7

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید