رئیس پلیس راهور ناجا؛

متقاضیان تعویض پلاک تا رفع مشکل تحمل کنند

کدخبر: ۴۳۶۰۲۸
رئیس پلیس راهور ناجا: متقاضیان تعویض پلاک بایستی تحمل کنند تا وضعیت به روال عادی برگردد.
متقاضیان تعویض پلاک تا رفع مشکل تحمل کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا افزود: با توجه به حجم تراکم در سیستم نوبت دهی تعویض پلاک متقاضیان بایستی تحمل کنند تا وضعیت به روال عادی برگردد.
وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا باید مراکز تعویض پلاک در شهر‌های قرمز و نارنجی تعطیل باشد، اما با رایزنی با وزرات کشور و ستاد ملی کرونا مراکز با تمام پرسنل، اما با ظرفیت پذیرش ۵۰ درصدی در حال فعالیت هستند.
هادیانفر گفت: با توجه به تعطیلی‌ها در یک ماه و نیم گذشته تعداد متقاضیان برای تعویض پلاک افزایش یافت و انباشت متقاضیان را شاهد هستیم.
رئیس پلیس راهور ناجا افزود:در حال حاضر فعالیت مراکز را ۳ ساعت در روز افزایش داده ایم، اما مراکز با تمام پرسنل و با ظرفیت پذیرش ۵۰ درصدی در حال فعالیت هستند که اگر خارج از مصوبه ستاد ملی کرونا عمل کنیم عواقب قضایی در پی دارد.
وی گفت: به هر صورت شاهد افزایش متقاضیان برای تعویض پلاک هستیم که متاسفانه بیشتر متقاضیان دلال‌ها و بنگاه داران خودرو هستند که در ده روز آینده قرار شد مالیات سالیانه خودرو و مالیات نقل و انتقال را برای هر سری تعویض پلاک دریافت کنیم که این موجب کاهش مراجعات خواهد شد.
هادیانفر افزود: سیستم نوبت دهی تعویض پلاک نیز از کشوری به استانی تبدیل شد و هر شهروند بایستی در شهر خود نسبت به تعویض پلاک اقدام کند که این موضوع باعث می‌شود که بار فشار از سیستم مراکز تعویض پلاک پایتخت برداشته شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید