کدام مراکز تعویض پلاک از شنبه باز است؟

کدخبر: ۳۷۶۹۱۸
اقتصادنیوز : رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از بازگشایی مراکز تعویض پلاک در مراکز استان‌های نارنجی و افزایش اعتبار ۱۵ روزه به وکالتنامه‌های منقضی خبر داد.
کدام مراکز تعویض پلاک از شنبه باز است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از آغاز به کار مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در مراکز استان هایی که به وضعیت نارنجی درآمده‌اند خبرداد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا تصریح کرد: از روز شنبه ۱۵ آذر  تمام مراکز استانها به غیر از ۱۰ مرکز استان که هنوز در وضعیت قرمز قرار دارند خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک انجام می‌شود.

وی گفت: مراکز استان‌های مازندران، گلستان ،گیلان ،کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان ،خراسان رضوی، خراسان شمالی، اردبیل، قزوین و فارس از جمله مراکز استان‌ها هستند که هنوز در وضعیت قرمز بوده و مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری آن ها تعطیل است.

وی با بیان این مطلب که مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در استان تهران نیز از روز شنبه فعالیت خود را انجام خواهند داد اعلام کرد: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک با افزایش یک ساعته از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ به هموطنان خدمت ارائه خواهند کرد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص وضعیت وکالتنامه های منقضی اظهار داشت: وکالتنامه های خرید خودرو که از یکم تا پانزدهم آذرماه  منقضی شده‌اند به مدت روزهای تعطیل یعنی ۱۵ روز دیگر اعتبار دریافت کرده‌اند.

سرهنگ محمدی به هموطنان توصیه کرد: برای شماره گذاری و تعویض پلاک عجله نداشته و با نوبت دهی اینترنتی بازه زمانی مد نظر خود را برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک انتخاب کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید