ایران خودرو اعلام کرد:

اعلام فهرست برندگان قرعه کشی تارا + لیست برندگان

کدخبر: ۴۴۲۴۳۴
برندگان پیش «فروش تارا» از سوی ایران خودرو اعلام شدند. مراسم قرعه کشی پیش فروش محصول جدید ایران خودرو ساعت امروز ساعت 10 صبح با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد.
اعلام فهرست برندگان قرعه کشی تارا + لیست برندگان

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس اعلام گروه خودروسازی ایران خودرو موعد تحویل خودرو اردیبهشت تا مهر سال ۱۴۰۱ و مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد منتخبان، تعیین شده است. براساس برنامه ایران خودرو، خودروهای تحویلی تا یکسال در رهن شرکت ایران خودرو خواهند بود.

در این طرح 348 هزار و 873 نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 331 هزار و 210 نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند. از این تعداد 9 هزار نفر به عنوان برنده اول و 18 هزار نفر به رزرو انتخاب خواهند شد. براساس داده های اعلام شده در این مرحله 11 هزار و 387 ثبت نام کننده نیز انصراف خود را از خرید اعلام کرده اند.

 این مرحله از طرح پیش فروش محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو که از روز یکشنبه ۲۸ شهریورماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته شد. براساس برنامه ریزی گروه ایران خودرو «تارا» در رنگ های طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، به منظور تنوع بخشی به رنگ محصول در این طرح، تارا به رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، مشکی آبنوس، ‌ آبی رویال و آبی کبود عرضه شده است و در برنامه‌ریزی صورت گرفته، در آینده نزدیک، رنگهای خاص سفارشی نیز به طیف رنگهای محصول تارا افزوده خواهد شد.

فهرست 9 هزار برنده تارا در قرعه کشی ایران خودرو را اینجا ببنید. 

Rn3uqyLkxDm3

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید