رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت محصولات سایپا در بازار امروز + جدول

کدخبر: ۴۴۶۸۴۸
پرونده قیمت محصولات سایپا امروز 20 مهر 1400 با افت 1 تا 2 میلیون تومان بسته شد.
قیمت محصولات سایپا در بازار امروز + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ نوسان رو به پایین نرخ دلار عمده دلیلی است که فعالان بازار افت قیمت در بازار خودرو را به آن نسبت می دهند. اما با وجود اینکه نرخ دلار همواره بر بازار خودرو اثرگذار بوده است، اما در کنار این عامل نبود تقاضا نیز موجب شده تا بازار بیش از پیش رکودی شود.

 به گفته فعالان بازار خودرو انتظار برای مشخص شدن وضعیت طرح ساماندهی خودرو از یک سو و نامشخص بودن زمان آغاز دور جدید مذاکرات از سوی دیگر از جمله دلایلی است که فعالان بازار سردرگمی در بازار خودرو را به آن نسبت می دهند و بر این نکته تاکید می کنند، در کنار این عوامل نوسان دائمی نرخ دلار سردگمی بازار خودرو را به همراه داشته و موجب شده تا عرضه و تقاضا در بازار بسیار محدود صورت گیرد و خریداران و فروشندگان تمایلی به معامله از خود نشان ندهند.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییک R »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی صورت گرفته «شاهین» پس از افت 11 میلیونی قیمت روز گذشته امرزو در بازار آرام گرفت و بدون تغییر و با قیمت 330 میلیون تومان عرضه شد.

اما در میان محصولات سایپا امروز «تیبا 2» معمولی و «ساینا» نیز افتی 2 میلیونی را تجربه کرد و با این شرایط قیمت «تیبا 2» معمولی به 158 میلیون تومان رسید و «ساینا» هم در بازار 157 میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که «کوییکR» و «کوییک معمولی» امروز افتی یک میلیون تومانی در بازار داشتند. با این شرایط «کوییکR» در بازار با قیمت 172 میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر «کوییک معمولی» در بازار 170 میلیون تومان قیمت خورد.

اما در میان محصولات سایپا امروز قیمت «تیبا صندوقدار» نیز امروز بدون تغییر قیمت در بازار به 146 میلیون تومان رسید.

سایپا 20

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید