عرضه نیسان GT-R۵۰ به قیمت یک میلیون دلار

کدخبر: ۴۵۲۳۶۸
اقتصادنیوز: نیسان GT-R۵۰ توسط Italdesign، سرانجام به مشتریان تحویل داده شد.
عرضه نیسان GT-R۵۰ به قیمت یک میلیون دلار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، motor۱ گزارش داد،  نیسان GT-R۵۰ توسط ایتال دیزاین که در اوایل سال ۲۰۱۸ معرفی شد، روانه بازار شد. وقتی این شرکت از نسخه تولیدی آن در ماه می ۲۰۲۰ رونمایی کرد، بسیاری خوشحال شدند و بازخورد آن مشخص کرد که قیمت تقریباً ۱ میلیون دلاری آن برای مشتریان ثروتمندش اهمیت چندانی ندارد. در آن زمان، اعلام شد که اولین دسته از خودرو‌های مشتریان در اواخر سال ۲۰۲۰ و اوایل سال ۲۰۲۱ تحویل داده خواهد شد.

با این حال، پس از تأخیر در عرضه به دلایل نامشخص، ایتال دیزاین به تازگی تحویل دسته اولیه خودرو‌های GT-R۵۰ را آغاز کرده است که پنج دستگاه از کل ۵۰ دستگاه را شامل می‌شود. البته، این مدل‌های ویژه نیسان GT-R کاملاً در ایتالیا مونتاژ می‌شوند و سفارشی‌سازی شده هستند و مشتریان می‌توانند آن‌ها را با رنگ‌های خاص سفارشی کنند.

نیسان GT-R۵۰

نیسان GT-R۵۰ دارای موتور ۳.۸ لیتری V۶ توئین توربو است. همچنین تقریباً ۱۲ درصد از قطعات موتور از جمله توربوشارژر، پیستون‌ها، میله‌های اتصال، میل لنگ، انژکتور‌های سوخت، میل بادامک و کاتالیزور به تازگی ساخته شده اند. خروجی نهایی تا ۷۱۰ اسب بخار یا ۱۱۰ اسب بخار بیشتر از نیسان GT-R Nismo توان دارد.

همانطور که گفته شد، تنها ۵۰ دستگاه از GT-R۵۰ در مجموع با قیمت ۹۹۰ هزار یورو (۱.۰۸ میلیون دلار) ساخته خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید