رصد بازار خودروهای داخلی؛

بازار خودرو از دلار جاماند! + جدول قیمت

کدخبر: ۴۵۹۵۰۹
اقتصادنیوز: امروز 14 آذر 1400 بازار خودروهای سایپا یک روز پس از رشد قابل توجه قیمت با چه قیمتی در بازار عرضه شدند؟
بازار خودرو از دلار جاماند! + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که عطش افزایش قیمت خودرو در بازار امروز کمی فروکش کرده و در حالی که روز گذشته و با عبور دلار از مرز حساس خودروهای سایپا رشد تا 6 میلیون تومان را در بازار تجربه کرده بودند، امروز با نرمش کمتر در بازار تغییر قیمت دادند. بطوریکه برخی از سایپایی ها امروز با قیمت 1 تا 3 میلیون تومان در بازار عرضه شدند و برخی دیگر تغییر قیمتی نداشتند. روند پیش گرفته در بازار خودروهای سایپا در حالی رقم خورده که امروز هم دلار با رشد قیمت در بازار عرضه شده بود.

به گفته فعالان بازار خودرو افزایش قیمت دلار در بازار عبور آن از 30 هزار تومان و مشخص نبودن نتایج مذاکرات از سوی دیگر عمده دلیلی است که موجب شد تا در اولین روز هفته جاری بازار خودرو رشد عجیب قیمت خودرو را تجربه کند.

از سوی دیگر رشد قیمت خودرو در بازار در حالی رقم خورده که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به نوسان پی در پی قیمت خودرو در بازار نه خریداران تمایلی برای خرید دارند و نه فروشندگان وارد بازار می شوند. با این شرایط بازار خودرو با کوچکترین خبری واکنش نشان داده و تغییر مسیر می دهد.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «تیبا صندوقدار» رشد 2 میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به 178 میلیون تومان رسید. «تیبا2» معمولی نیز با رشد 3 میلیونی قیمت در بازار به 185 میلیون تومان رسید.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت امروز در میان خانواده کوییک امروز «کوییکR» رشد یک میلیون تومانی داشت و قیمت آن به 198میلیون تومانی رسید. «کوییک معمولی» هم بدون تغییر قیمت در بازار  193 میلیون تومان قیمت خورد. «ساینا» هم امروز رشد 2 میلیون تومانی در بازار داشت و با قیمت 188 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.   رصد بازار خودرو همچنین نشان دهنده آن است که قیمت «شاهین» هم امروز تغییر نداشت و در بازار 346 میلیون تومان قیمت خورد.

سایپا 14

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید