رصد بازار خودروهای داخلی؛

هم‌مسیری ایران خودرویی‌ها با دلار + جدول قیمت

کدخبر: ۴۶۶۳۸۳
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز 12 دی 1400 پرتیراژهای ایران خودرو برخلاف سایپایی ها در بازار با افت قیمت عرضه شدند.
هم‌مسیری ایران خودرویی‌ها با دلار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ افت قیمت برخی از پرتیراژهای ایران خودرو در بازار با افت نرخ دلار در بازار همزمان شد، امروز دلار افتی بیش از 200 تومان در بازار داشت و ایران خودرویی ها نیز از این روند تبعیت کردند. از سوی دیگر فردا ادامه دور هشتم مذاکرات آغاز خواهد شد که فعالان بازار خودرو معتقدند این روند نیز بر قیمت خودرو در بازار اثر داشته است.

با این شرایط می توان گفت امروز «دنا معمولی» و«پژو 206 تیپ 5» در بازار افت یک میلیونی قیمت داشتند و سایر پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.  

از سوی دیگر تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو هنوز خبری از خریدار و فروشنده نیست. ظاهرا هرچند بازار از انتظار برای نتایج مذاکرات خسته شده است، اما خریداران و فروشندگان هنوز در انتظار بسر می برند.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «دنا معمولی» دربازار افت یک میلیون تومانی داشت و قیمت آن به 349 میلیون تومان رسید. اما قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» تغییر نکرد و 505 میلیون تومان باقی ماند. از سوی دیگر قیمت «رانا پلاس» هم بدون 306 میلیون تومان شد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز «پژو 206 تیپ 5» امروز در بازار افت یک میلیونی داشت و قیمت آن به 308 میلیون تومان رسید. در مقابل «پژو 206 تیپ 2» در بازار با قیمت بدون تغییر 272 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «پژو 206 صندوقدار» نیز در بازار 306 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر امروز ««سمند LX با موتورEF7» » هم بدون تغییر 279 میلیون تومانی شد و «سمند سورن پلاس» هم تغییر قیمتی در بازار  نداشت و 320 میلیون تومانی قیمت گذاری شد.

ایران 12 دی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید