رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت خودرو در پایان اولین روز دور جدید مذاکرات + جدول

کدخبر: ۴۶۵۲۳۲
اقتصادنیوز: پرونده پرتیراژهای ایران خودرو امروز 7 دی ماه 1400 با افت قیمت برخی از خودروها بسته شد، تا همزمان با ثبات نسبی نرخ دلار شاهد کاهشی شدن قیمت ایران خودرویی ها در بازار باشیم.
قیمت خودرو در پایان اولین روز دور جدید مذاکرات + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ افت قیمت پرتیراژهای ایران خودرو از یک سو با پایان روز اول دور جدید مذاکرات و از سوی دیگر با ثبات نسبی قیمت دلارهمزمان شد. 

از سوی دیگر در حالی بازار شکل خوشبینانه به خود گرفته که به گفته فعالان بازار خودرو این روند نیز نتوانسته بر معامله خودرو در بازار اثرگذارد، بطوریکه در حال حاضر بازار بدون فروشنده و خریدار است.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی» و «پژو 206 تیپ 2» در بازار با افت قیمت عرضه شدند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده دنا امروز «دنا معمولی» امروز با افت 2 میلیونی در بازار با قیمت 348 میلیون تومان عرضه شد. «دنا پلاس توربو اتومات» هم که هفته گذشته را با رشد قیمت به پایان رسانده بود امروز با توقف رشد قیمت در بازار 505 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «رانا پلاس» در بازار افت یک میلیون تومانی داشت و قیمت آن به 306 میلیون تومان رسید.

از سوی دیگر امروز ««سمند LX با موتورEF7» » هم بدون تغییر 278 میلیون تومانی شد و «سمند سورن پلاس» هم تغییر قیمتی در بازار  نداشت و 305 میلیون تومانی قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز «پژو 206 تیپ 2» با افت یک میلیون تومانی در بازار با قیمت 270 میلیون تومان عرضه شد و  «پژو 206 تیپ 5» و «پژو 206 صندوقدار» نیز بدون تغییر به ترتیب در بازار 308 و 305 میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

 

ایران 7

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید