رصد بازار خودروهای داخلی؛

حرکت قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» خلاف جهت بازار + جدول

کدخبر: ۴۶۴۶۸۷
اقتصادنیوز: ​بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 5 دی 1400 با افت 4 میلیونی «دنا معمولی» و رشد 6 میلیونی « دنا پلاس توربو اتوماتیک» همراه بود.
حرکت قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» خلاف جهت بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که امروز ایران خودرویی ها روند عجیبی داشتند، در حالی که تمام محصولات این شرکت امروز با افت قیمت در بازار عرضه شدند «دنا پلاس توربو اتوماتیک» روند معکوس به خود گرفت و رشد 6 میلیونی را ثبت کرد.

رشد قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار در حالی رقم خورد که سایر محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز افتی یک تا چهار میلیون داشتند. به گفته فعالان بازار خودرو کاهش عرضه و کمبود دنا پلاس توربو اتوماتیک موجب شده تا قیمت این خودرو در بازار صعودی شود.

به گفته فعالان بازار خودرو تداوم نوسان نزولی قیمت دلار از یک سو و از سرگیری دور جدید مذاکرات از فردا عمده دلایلی است که موجب شده تا بازار خودرو شکل نزولی به خود گیرد.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز پرتیراژهای ایران خودرو «دنا پلاس توربو اتومات» امروز با رشد 6 میلیونی در بازار 505 میلیون تومان قیمت گذاری شد، در مقابل «دنا معمولی» بدون افتی 4 میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به 350 میلیون تومان رسید و «رانا پلاس» هم تغییر قیمت در بازار نداشت و با قیمت 307 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر امروز ««سمند LX با موتورEF7» » هم بدون تغییر280 میلیون تومانی شد و «سمند سورن پلاس» هم بدون تغییر در بازار 307 میلیون تومانی قیمت گذاری شد.

رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز  «پژو 206 تیپ 5» امروز افتی یک میلیونی داشت و 308 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر «پژو 206 صندوقدار» و «پژو 206 تیپ 2» هم با افت یک میلیونی در بازار به ترتیب 305 و 271 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

ایران خودرو

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید