رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت خودرو در بازار یخ زد + جدول

کدخبر: ۴۶۶۸۶۵
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز 14 دی 1400 سایپایی ها به انتظار نتیجه مذاکرات نشستند و تغییر قیمتی در بازار نداشتند.
قیمت خودرو در بازار یخ زد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ استپ قیمتی محصولات سایپا در بازار امروز در حالی ثبت شده که از ابتدای هفته دلار شکل نزولی به خود گرفته است، اما بازار بی توجه به نرخ دلار تصمیم گرفت امروز تغییر قیمتی نداشته باشد. ادامه دور هشتم مذاکرات از شب گذشته در وین آغاز شد و این امر موجب شد تا قیمت خودرو در بازار یخ بزند.  

از سوی دیگر هرچند قیمت محصولات سایپا امروز در بازار استپ کرد، اما به گفته فعالان بازار خودرو هنوز خبری از خریدار و فروشنده نیست و خریداران و فروشندگان در انتظار نتایج ادامه دور هشتم مذاکرات بسر می برند.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان از ثبات قیمت در بازار سایپایی ها است، بطوریکه امروز قیمت «کوییک معمولی» در بازار به 196 میلیون تومان رسید و «کوییکR» نیز نیز 202 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. استپ قیمتی ها این دو خودرو در بازار در حالی ثبت شده که در روزهای اخیر خانواده کوییک رشد قیمت در بازار داشته است.

«ساینا» نیز امروز بدون تغییر و با قیمت 191 میلیون تومان در بازار  قیمت گذاری شد.

 خانواده تیبا نیز امروز تغییر قیمتی نداشتند و با این شرایط «تیبا 2 معمولی» در بازار 184 میلیون قیمت خورد و «تیبا صندوقدار» نیز در بازار بدون تغییر 179 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» هم امروز بدون تغییر و با قیمت 345 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

 

سایپا 14

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید