رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت خودرو استپ کرد + جدول

کدخبر: ۴۶۵۲۱۷
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز 7 دی ماه 1400 سایپایی ها برخلاف تصورات بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.
 قیمت خودرو استپ کرد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ثبات قیمت در بازار محصولات سایپا در حالی رقم خورد که با پایان روز اول دور جدید مذاکرات، قیمت دلار پس از نوسانات کلی در روز حدود 9 تومان گران شد.

از سوی دیگر در حالی بازار شکل خوشبینانه به خود گرفته که به گفته فعالان بازار خودرو این روند نیز نتوانسته بر معامله خودرو در بازار اثرگذارد، بطوریکه در حال حاضر بازار بدون فروشنده و خریدار است.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز سایپایی ها بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند؛ با این شرایط «کوییک معمولی» امروز 194 میلیون تومان قیمت گذاری شد و  «کوییکR» هم 199 میلیون تومانی شد.

فتوای رهبر انقلاب درباره ارزهای دیجیتال

از سوی دیگر «ساینا» هم که که روز گذشته افت قیمت داشت امروز بدون تغییر و با قیمت 190 میلیون تومان در بازار قیمت خورد. خانواده تیبا نیز امروز بدون تغییر قیمت گذاری شدند و براین اساس «تیبا صندوقدار» در بازار 179 میلیون تومانی شد و قیمت «تیبا 2 معمولی» هم به 182 میلیون رسید.

براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» هم امروز بدون تغییر و با قیمت 345 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

سایپا 7

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید