رصد بازار خودروهای داخلی؛

سردرگمی در بازار خودرو +جدول قیمت ها

کدخبر: ۴۶۲۷۰۵
اقتصادنیوز: بازار محصولات سایپا امروز27 آذر 1400 با افت یک تا چهار میلیون در بازار عرضه شدند تا در روزی که دلار در بازار روند ثابت پیش گرفته بود، بازار خودرو شکل نزولی به خود گیرد.
سردرگمی در بازار خودرو +جدول قیمت ها

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ناتمام ماندن و نامشخص بودن نتایج این دور از مذاکرات یکی از دلایلی است که سردرگمی در بازار را به همراه داشت و موجب شد تا بازار خودرو امروز شکل نزولی به خود گیرد. روندی که هم در بازار محصولات سایپا دیده می شود و هم برخی از پرتیراژهای ایران خودرو از این قافله عقب نماندند.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان پی در پی قیمت خودرو در بازار در حالی است که بازار خودرو در روزهای اخیر نه خریداری دارد و نه فروشنده ای وارد بازار می شود، با این شرایط می توان گفت در حال حاضر خریداران و فروشندگان نیز در انتظار مشخص شدن نتایج مذاکرات هستند و تمایلی برای ورود به بازار ندارند.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات سایپا امروز با افت یک تا چهار میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

 امروز «ساینا» افت چهار میلیونی در بازار داشت و « تیبا 2 معمولی» هم با افت سه میلیونی در بازار عرضه شد. با این شرایط می توان گفت قیمت «ساینا» در بازار به 192 میلیون رسید. «تیبا2» معمولی هم در بازار 183 میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر قیمت «تیبا صندوقدار» هم با افت 2 میلیونی  در بازار به 178 میلیون تومان رسید.

در اکوایران ببینید؛

از سوی دیگر براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» هم امروز افت یک میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به 345 میلیون تومان رسید.

همچنین رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «کوییکR» در بازار افتی یک میلیونی داشت و قیمت آن 196 میلیون تومان شد و «کوییک معمولی» هم تغییر قیمت نداشت و با قیمت 203 میلیون تومان عرضه شدند.

سایپا 27

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید