رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت محصولات سایپا در 2 بهمن 1400 + جدول

کدخبر: ۴۷۰۸۷۹
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایپایی ها امروز همانند پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.
قیمت محصولات سایپا در 2 بهمن 1400 + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز همزمان با ثبات قیمت نرخ دلار در بازار شاهد توقف قیمت سایپایی ها در بازار باشیم.  

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد. رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است محصولات سایپا نشان دهنده آن است که سایپایی ها نیز همانند ایران خودرویی ها بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است «شاهین» امروز بدون تغییر دربازار 345 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر قیمت «کوییکR» نیز بدون تغییر قیمت در بازار امروز به 202 میلیون تومان رسید و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر قیمت در بازار 196 میلیون تومان قیمت خورد.

افت قیمت دو محصول مذکور در حالی است که سایر محصولات سایپا امروز تغییر قیمت نداشتند. با این شرایط نیز امروز «ساینا» بدون تغییر در بازار 191 میلیون تومان قیمت خورد.

خانواده تیبا نیز تغییر قیمتی نداشتند و رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت «تیبا 2 معمولی» امروز در بازار  به 186 میلیون تومانی رسید و قیمت «تیبا صندوقدار» نیز در بازار به 179 میلیون تومانی رسید.

سایپا 2

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید