رصد بازار خودروهای داخلی؛

رشد قیمت «خانواده دنا» در بازار + جدول

کدخبر: ۴۷۲۵۴۰
رصد پرتیراژهای ایران خودرو امروز 9 بهمن 1400 از رشد خانواده «دنا» در بازار حکایت دارد.
رشد قیمت «خانواده دنا» در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رشد قیمت خانواده «دنا» امروز همزمان شد با نوسان اندک رو به بالای نرخ دلار، بطوریکه در کنار رشد محدود خانواده دنا سایر محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز خانواده دنا رشد قیمت داشته است. با این شرایط در میان خانواده دنا امروز قیمت «دنا معمولی» با افزایش یک میلیون تومانی به 356میلیون رسید و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» نیز با رشد یک میلیون تومانی در بازار 397 میلیون تومان قیمت خورد. با توجه به رصد بازار خودرو سایر محصولات ایران خودرو امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

امروز خانواده 206 تغییر قیمت نداشت و «پژو 206 تیپ 2» بدون تغییر در بازار 273 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد، اما «پژو 206 تیپ 5» نیز در بازار 312 میلیون تومان قیمت خورد و «پژو 206  صندوقدار» نیز بدون تغییر در بازار با قیمت 310 میلیون تومان عرضه شد.

در میان خانواده سمند نیز امروز «سمند LX با موتورEF7» تغییر قیمت در بازار نداشت و قیمت این خودرو در بازار به 284 میلیون تومانی رسید، قیمت «سمند سورن پلاس» نیز امروز بدون تغییر در بازار به 316 میلیون تومان باقی ماند.

با توجه به رصد بازار «رانا پلاس» هم امروز بدون تغییر در بازار 309 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران 9

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید