رصد بازار خودروهای داخلی؛

فریز قیمت خودرو در بازار + جدول

کدخبر: ۴۸۱۷۶۵
اقتصادنیوز: امروز 18 اسفند 1400 رصد بازار محصولات سایپا از فریز قیمتی محصولات این شرکت برای دومین روز در هفته جاری حکایت دارد.
فریز قیمت خودرو در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در حال حاضر بازار خودرو نسبت به عوامل اثرگذار بی تفاوت شده اند؛ بطوریکه در حال حاضر هیچ عاملی بر بازار خودرو اثرگذار نبوده و خودرو بدون تغییر در بازار عرضه می شود.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد. رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز سایپایی ها در بازار بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

خانواده تیبا امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند. بر همین اساس «تیبا صندوقدار» در بازار  178 میلیون تومانی شد و تغییر قیمتی در بازار نداشت. «تیبا 2 معمولی» هم بدون تغییر 182 میلیون تومان به فروش رفت. «ساینا» هم رشد قیمتی نداشت و در بازار 193 میلیون تومان قیمت خورد.

با ارزیابی بازار می توان گفت امروز «شاهین» نیز در بازار340 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمتی نداشت.

خانواده کوییک، هم با ثبات قیمت گذاری شدند. براین اساس «کوییک R» امروز بدون تغییر در بازار 197 میلیون تومان دست به دست شد. «کوییک معمولی» هم بدون تغییر در بازار 192 میلیون تومان قیمت خورد.

سایپا 17

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید