رصد بازار خودروهای داخلی؛

استپ قیمتی در بازار محصولات سایپا + جدول

کدخبر: ۴۸۷۰۱۹
اقتصادنیوز: امروز 17 فروریت 1401محصولات سایپا که روز گذشته تغییر اندک فیمتی در بازار عرضه داشتند، روند ثباتی در پیش گرفتند و بدون تغییر قیمتی راهی بازار شدند.
استپ قیمتی در بازار محصولات سایپا + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز همزمان با افت 170 تومانی نرخ دلار در بازار شاهد استپ قیمتی در بازار خودرو نیز بودیم، بطوریکه در کنار سایپایی ها محصولات پرتیراژ ایران خودرو نیز تغییر قیمتی نداشتند. از سوی دیگر به گفته فعالان این بازار همچنان خبری از مشتری نیست و بازار خودرو همانند ماههای گذشته سکوت و کور است.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد. به گفته فعالان بازار خودرو قیمت مدل 1401 سایپا هنوز اعلام نشده و سایپایی ها همچنان مدل سال گذشته را دارند.

با ارزیابی بازار می توان گفت امروز «شاهین» در بازار تغییر قیمت نداشت و 344 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

  خانواده تیبا نیز امروز در بازار بدون تغییر قیمت گذاری شدند. «تیبا 2 معمولی » امروز 185 میلیون تومان به فروش رفت. «تیبا صندوقدار» هم در بازار  بدون تغییر قیمت 180 میلیون تومانی شد . امروز «ساینا» هم تغییر قیمت نداشت و در بازار قیمت آن به 193 میلیون تومان رسید.

براین اساس «کوییک R» نیز در بازار داشت و 199 میلیون تومان دست به دست شد و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر 194 میلیون تومان قیمت خورد.

سایپا 17

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید