رصد بازار خودروهای داخلی؛

بازار خودروهای سایپا آرام گرفت + جدول

کدخبر: ۴۸۸۲۷۰
اقتصادنیوز: رصد بازار خودروهای سایپا نشان دهنده آن است که سایپایی ها نیز همانند ایران خودرویی ها روزی آرام را برخلاف روز گذشته پشت سرگذاشتند.
بازار خودروهای سایپا آرام گرفت + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ براساس ارزیابی «کوییک معمولی» تنها خودرویی است که امروز با افت یک میلیونی در بازار قیمت گذاری شد و سایر محصولات سایپا تغییر قیمتی نداشتند.

به گفته فعالان بازار، قهر خریداران خودرو از بازار موجب شده تا افزایش و کاهش قیمت تاثیر چندانی در مبادلات خودرو نداشته باشد و با این شرایط می توان گفت هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

با ارزیابی بازار می توان گفت امروز «شاهین» بدون تغییر در بازار 354 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

براین اساس «کوییک R» هم تغییر قیمت نداشت و 215 میلیون تومانی قیمت گذاری شد، ‌اما  «کوییک معمولی» امروز افت یک میلیون تومانی در بازار داشت و 206 میلیون تومان دست به دست شد.

  خانواده تیبا هم امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «تیبا 2 معمولی » در بازار  198 میلیون تومان به فروش رفت. «تیبا صندوقدار» هم در بازار 194 میلیون تومانی شد. امروز «ساینا» تغییر قیمت نداشت و 200 میلیون تومان به فروش رسید.

سایپا 23

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید