رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت ایران خودرویی ها در بازار افزایشی شد + جدول

کدخبر: ۴۹۱۳۰۴
هرچند تصور می شد با اعلام خبر تسهیل شرایط واردات خودرو از سوی نمایندگان مجلس امروز شاهد کاهشی و یا ثابت شدن قیمت خودرو در بازار باشیم، اما رصد بازار خودرو از افزایشی شدن قیمت در بازار حکایت دارد.
قیمت ایران خودرویی ها در بازار افزایشی شد + جدول

به گزارش اکوایران؛ ارزیابی های بازار نشان دهنده آن است که امروز محصولات ایران خودرو با رشد 2 تا سه میلیون تومان در بازار عرضه شدند. رشدی که همراستا با افزای نرخ دلار صورت گرفت. امروز دلار تنها یک گام تا رسیدن به کانال 28 هزار تومان فاصله داشت و این امر موجب شد تا قیمت خودور در بازار شکل صعودی به خود گیرد.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان پی در پی نرخ دلار موجب شد تا بازار خودرو در سردرگمی به سر برد و این امر موجب شده تا شاهد تغییرات روزانه خودرو در بازار باشیم، نوسانی که موجب شده تا خریداران از حضور در بازار خوداری کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «سورن پلاس»، «پژو 207 دنده ای» و «پژو 207 سقف شیشه ای» در بازار رشد 2 تا سه میلیون تومان داشته اند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز خانواده پژو 207 در بازار رشد 2 تا سه میلیون تومانی داشته و با این شرایط قیمت «پژو 207 دنده ای»  با افزایش سه میلیونی در بازار 390 میلیون تومان دست به دست شد و قیمت «پژو 207 شقف شیشه ای» نیز با رشد 2 میلیون تومانی در بازار به 402 میلیون رسید.

در اکوایران ببینید؛

براساس ارزیابی بازار امروز خانواده سمند هم افزایش قیمت داشت و هم ثبات در بازار عرضه شدند و با این شرایط «سمند LX» در بازار امروز 283 میلیون تومان قیمت خورد و «سمند LX با موتورEF7 » هم323 میلیون تومان در بازار عرضه شد و تغییر قیمتی نداشتند.  اما امروز «سمند سورن پلاس» رشد سه میلیونی قیمت داشت و در بازار 328 میلیون تومانی شد.

همچنین براساس ارزیابی های صورت گرفته «رانا پلاس» هم تغییری در بازار نداشت و  333 میلیون به فروش رسید. «دنا معمولی» هم بدون تغییر قیمت 385 میلیون تومان در بازار معامله شد و «دنا پلاس توربو اتومات» نیز 492 میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمتی نداشت.

ایران 6

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید