رصد بازار خودروهای داخلی؛

ایست بازار خودرو در ایستگاه برجام + جدول قیمت

کدخبر: ۴۷۵۲۷۲
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که با شروع مرحله دوم دور هشتم مذاکرات احیای برجام بازار خودرو از دیروز وارد فاز انتظار شد و بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.
ایست بازار خودرو در ایستگاه برجام + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است در حالی که امروز دلار روند صعودی در بازار داشت اما پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار عرضه شدند. به گفته فعالان بازار خودرو شروع مذاکرات احیای برجام موجب شده تا بازار خودرو شکل انتظاری به خود گیرد و این امر ثبات قیمت در بازار را به همراه داشته است.

ورود بازار خودرو به فاز انتظاری درحالی است که زمان پایان این دور از مذاکرات و نتیجه آن نامشخص است با این حال بازار خودرو ترجیح می دهد در حال حاضر تغییر قیمتی نداشته باشد.

از سوی دیگر فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند که با توجه به اینکه بازار خودرو با نوسان قیمت گذاری می شود، عرضه و تقاضا در بازار همچنان در پایین حد خود قرار دارد و این امر موجب شده تا نه خریداری تمایلی برای عرضه در بازار داشته باشد و نه فروشنده وارد بازار شود.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «پژو 206 تیپ 2» در بازار بدون تغییر قیمت   267 میلیون تومان قیمت گذاری شد و تیپ 5 و مدل صندوق دار این خانواده نیز که دیروز رشد 10 و 11 میلیون تومان در بازار داشتند، امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند و با این شرایط قیمت «پژو 206 تیپ 5» در بازار به 317 میلیون تومان رسید و «پژو 206 صندوقدار» نیز در بازار 313 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

در اکوایران ببینید؛

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «دنا معمولی» بدون تغییر در بازار  353 میلیونی شد و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» نیز در بازار 493 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

با توجه به رصد بازار «رانا پلاس» هم امروز بدون تغییر در بازار 310 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر در میان خانواده سمند نیز امروز «سمند LX با موتورEF7» در بازار بدون تغییر در بازار  284 میلیون تومانی شد، «سمند سورن پلاس» نیز در بازار 313 میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمتی نداشت.

ایران 20

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید