رصد بازار خودروهای داخلی؛

واکنش ایران خودرویی‌ها به نزول قیمت دلار؟ +جدول

کدخبر: ۴۶۹۲۷۴
اقتصادنیوز: امروز 25 دی ماه 1400 رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در بازار با افت 1 تا 2 میلیون تومان عرضه شدند.
واکنش ایران خودرویی‌ها به نزول قیمت دلار؟ +جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ نوسان اندک قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در حالی رقم خورد که امروز دلار افتی نزدیک به 400 میلیون تومان در بازار داشت و به گفته فعالان بازار خودرو این عامل یکی از اصلی ترین عوامل اثرگذار بر کاهشی شدن قیمت خودرو در بازار محسوب می شود.

از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو انتظار برای مشخص شدن جهت بازار از دیگر عواملی است که موجب شده تا شاهد نوسان های اندک در بازار خودرو باشیم، بطوریکه بازار در حال حاضر شکل انتظاری به خود گرفته است؛ عاملی که به نتایج مذاکرات گره خورده است.

تغییرات پی در پی در بازار در حالی رقم می خورد که به گفته فعالان بازار خودرو هنوز خبری از خریدار و فروشنده نیست و خریداران و فروشندگان در انتظار نتایج ادامه دور هشتم مذاکرات بسر می برند. تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار نیز به این موضوع دامن زده است.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که اکثر پرتیراژهای ایران خودرو امروز افت قیمت داشتند و تنها «سمند سورن پلاس» و «رانا پلاس» در بازار تغییر قیمت نداشته اند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است درمیان خانواده دنا امروز شاهد افت دو میلیون تومانی در بازار بوده ایم. با این شرایط «دنا معمولی» در بازار با قیمت 349 میلیون تومان عرضه شد و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» هم با افت دو میلیون تومانی  518 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

اما با توجه ارزیابی بازار «رانا پلاس» هم امروز در بازار بدون تغییر 306 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

رصد بازار نشان دهنده آن است که «پژو 206 تیپ 2» هم امروز 2 میلیون تومان ارزان شد و این خودرو در بازار 270 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «پژو 206 صندوقدار» هم در بازار افت   یک میلیون تومانی داشت و قیمت آن به 305 میلیون تومانی رسید. اما «پژو 206 تیپ 5» امروز نیز بدون تغییر در بازار 310 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

در میان خانواده سمند نیز امروز شاهد افت یک میلیون تومانی «سمند LX با موتورEF7» در بازار بودیم و قیمت این خودرو به 279 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر «سمند سورن پلاس» نیز امروز در بازار بدون تغییر در بازار 316 میلیون تومانی شد.

ایران 25

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید