رصد بازار خودروهای داخلی؛

رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در بازار

کدخبر: ۴۶۸۳۷۰
اقتصادنیوز: امروز 21 دی ماه 1400 رصد بازار خودروهای پرتیراژ ایران خودرو نشان دهنده آن است که ، محصولات این خودروساز با رشد 1 تا 2 میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شدند.
رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در بازار

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رشد برخی از محصولات ایران خودرو امروز با افزایش 600 تومانی نرخ دلار نسبت به روز گذشته در بازار همزمان شد. به گفته فعالان بازار خودرو طولانی شدن مرحله دوم دور هشتم مذاکرات موجب شد تا بازار از حالت انتظاری کمی خارج شود و قیمت در بازار روند صعودی به خود گیرد. مرحله دوم دور هشتم مذاکرات دوشنبه هفته گذشته در ژنو آغاز شد و همچنان ادامه دارد در روزهای اول، قیمت در بازار خودرو استپ کرد و حتی در برخی موارد شاهد کاهش قیمت در بازار بودیم، اما با گذشت بیش از یک هفته از مذاکرات بازار بالاخره از انتظار خسته شد و شکل افزایشی به خود گرفت.

تغییرات پی در پی در بازار در حالی رقم می خورد که به گفته فعالان بازار خودرو هنوز خبری از خریدار و فروشنده نیست و خریداران و فروشندگان در انتظار نتایج ادامه دور هشتم مذاکرات بسر می برند. تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار نیز به این موضوع دامن زده است.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» و «پژو 206 تیپ 5» در بازار رشد قیمت داشته اند.

رصد بازار نشان دهنده آن است که بیشترین رشد قیمت در بازار امروز به «پژو 206 تیپ 5» اختصاص داشته و این خودرو امروز با رشد 2 میلیونی قیمت در بازار 310 میلیون تومانی شد. اما  «پژو 206 تیپ 2» امروز نیز بدون تغییر در بازار 272 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «پژو 206 صندوقدار» نیز در بازار 306 میلیون تومان قیمت خورد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است درمیان خانواده دنا هم شاهد رشد یک میلیون تومانی «دنا معمولی» در بازار بوده ایم، با این شرایط قیمت این خودرو در بازار به 352 میلیون تومان شد. اما «دنا پلاس توربو اتوماتیک» که در هفته جاری رشد چند میلیونی را تجربه کرده بود امروز ترمز رشد  را کشید و بدون تغییر با قیمت 520 میلیون تومان در بازار عرضه شد.  

اما با توجه ارزیابی بازار «رانا پلاس» هم امروز در بازار بدون تغییر 306 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

در میان خانواده سمند نیز «سورن پلاس» رشد یک میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به 314 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر «سمند LX با موتورEF7» نیز امروز در بازار بدون تغییر 280 میلیون تومانی شد.

ایران 21

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید