بازار خودرو منتظر مذاکرات وین؛

استپ قیمت محصولات ایران خودرو +جدول

کدخبر: ۴۶۷۶۲۳
رصد بازار خودروهای پرتیراژ ایران خودرو نشان دهنده آن است که ایران خودرویی ها بر خلاف سایپایی ها امروز 18 دی ماه 1400 بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.
استپ قیمت محصولات ایران خودرو +جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ با توجه به ارزیابی صورت گرفته می توان گفت محصولات ایران خودرو که هفته گذشته را با ثبات قیمت به پایان رسانده بودند، هفته جاری را نیز بدون تغییر استارت زدند. 

سیگنال نزولی قیمت دلار به درهم /قیمت سکه در سراشیبی

استپ قیمت محصولات ایران خودرو امروز همزمان شد با نوسان رو به پایین نرخ دلار در بازار،  نوسانی که موجب شد تا ایران خودرویی ها بدون تغییر در بازار عرضه شوند.

افزایش قیمت خودروهای سایپا در بازار+جدول

 

در این میان انتظار برای نتیجه ادامه دور هشتم مذاکرات از دیگر عواملی است که فعالان بازار خودرو معتقدند بر ثبات قیمت خودرو اثرگذار بوده است.

در این میان تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار موجب شده تا به گفته فعالان بازار خودرو خبری از خریدار و فروشنده در بازار نباشد و خریداران و فروشندگان هنوز در انتظار نتایج بسر می برند.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است امروز خانواده دنا بدون تغییر در بازار عرضه شدند و با این شرایط «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار 510 میلیون تومان شد و قیمت «دنا معمولی» هم به 351 میلیون تومان رسید. با توجه ارزیابی بازار «رانا پلاس» هم امروز در بازار بدون تغییر 306 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 «سمند LX با موتورEF7» هم امروز تغییر قیمت در بازار  نداشت در بازار 281 میلیون تومان قیمت گذاری شد؛ «سورن پلاس» هم امروز بدون تغییر و با قیمت 315 تومان در بازار عرضه شد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که خانواده پژو هم امروز بدون تغییر در بازار قیمت خوردند. قیمت «پژو 206 تیپ 5» امروز در بازار 308 میلیون تومانی شد و «پژو 206 تیپ 2» نیز در بازار 272 میلیون تومان قیمت گذاری شد، از سوی دیگر «پژو 206 صندوقدار» نیز در بازار 306 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران 18

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید