برجام در تصرف بازار ارز تهران

سیگنال نزولی قیمت دلار به درهم /سکه در سراشیبی

کدخبر: ۴۶۷۶۱۶
اقتصادنیوز: بازار ارز امروز شاهد کاهش قیمت دلار بود. قیمت سکه و طلا امروز هم در سراشیبی قرار گرفت.
سیگنال نزولی قیمت دلار به درهم /سکه در سراشیبی

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز امروز شنبه  18 دی 1400 شاهد افت قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی عصر امروز نسبت به روز چهارشنبه  گذشته 80 تومان  پایین رفت و به زیر مرز 28 هزاز و 500 تومان رفت. قیمت دلار امروز 28 هزار و 470 تومان بود. 

اما در بازار متشکل هم قیمت دلار  اندکی بالا رفت . دلار در ابتدای معاملات نقدی بازار متشکل امروز بر روی 25 هزار و 710 تومان قرار داشت و در انتهای روز با 26 تومان رشد توانست بر روی 25 هزار و 828  تومان قرار بگیرد.

سیگنال نزولی قیمت دلار به درهم 

قیمت درهم با سیگنال نزولی قیمت دلار  عقب نشینی کرد. قیمت درهم که روز چهارشنبه  گذشته بر روی 7 هزار و 860 تومان قرار داشت امروز 80 تومان ارزان شد  و با قیمت 7 هزار و 780 تومان معامله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد  28 هزارو 575 تومان به دست می‌آمد. 

قیمت سکه در سراشیبی 

 قیمت اونس طلا از روز گذشته مرز مهم 1800 دلا را از دست داده است. این فلز گران بهای جهانی امروز اندکی بالا رفت و  با 1797 دلار معامله شد. در بازاز داخلی امروز قیمت دو فلز زرد رنگ بر خلاف قیمت اونس طلا پیش رفت.  قیمت طلا 18عیار امروز 26 هزار و 100 تومان ارزان شد و با 1 میلیون و 239 هزار و 500 تومان معامله شد. 

 قیمت سکه هم که از هفته گذشته کانال 13 میلیون تومان را از دست داده است امروز هم نتوانست این کانال را پس بگیرد و در سراشیبی قرار گرفت.  این فلز زرد رنگ امروز 26 هزار تومان عقب نشینی کرد و با 12 میلیون  844 تومان مبادله شد. 

برجام در تصرف بازار ارز تهران 

بازار ارز تهران همچنان در تصرف اخبار برجام است و معامله گران اخبار مذاکرات هسته ای را دنبال می کنند. امروز مذاکره کننده ارشد کشورمان برای ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک در چارچوب گفت‌وگوهایی که با محور رفع تحریم‌ها جریان دارد وارد هتل کوبورگ وین شد.

جلسات روسای هیات‌های مذاکره کننده و کارشناسان در روزهای اخیر شتاب تندی گرفته است و روند گفت‌وگوها رو به جلو اما محتاطانه و گام به گام پیش می‌رود. امروز دهمین روز از مذاکرات جریان دارد و هیات‌ها همچنان برای دست یابی به توافق نهایی تلاش می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید