رصد بازار خودروهای داخلی؛

عقب‌نشینی تدریجی قیمت‌ها در بازار خودرو + جدول

کدخبر: ۴۷۴۴۹۶
اقتصادنیوز: امروز 17 بهمن 1400 تدوام افت قیمت دلار در بازار موجب شد روند قیمت خودرو نیز به کاهش خود ادامه دهد،‌ بطوریکه ایران خودرویی ها در بازار افت 1 تا 3 میلیون تومان در بازار را تجبه کردند.
عقب‌نشینی تدریجی قیمت‌ها در بازار خودرو  + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ امروز دلار به پایین ترین سطح خود در 6 ماه اخیر رسید و موجب شد تا   بازار خودرو به عقب نشینی خود ادامه دهد.

قیمت خودرو در بازار از اواخر هفته گذشته استارت خورد و با خبر خوب از مذاکرات احیای برجام به روند خود ادامه داد. براساس ارزیابی بازار خودرو امروز 17 بهمن 1400 قیمت پرتیراژهای ایران خودور در بازار افت 1 تا 3 میلیون تومان در بازار داشته باشند. این افت قیمت در بازار سایپایی ها نیز مشاهده شد،بطوریکه بیشتر محصولات سایپا هم امروز همانند ایران خودرویی ها افتی 1 تا 3 میلیون تومان داشتند.

فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند که با توجه به اینکه بازار خودرو با نوسان قیمت گذاری می شود، عرضه و تقاضا در بازار همچنان در پایین حد خود قرار دارد و این امر موجب شده تا نه خریداری تمایلی برای عرضه در بازار داشته باشد و نه فروشنده وارد بازار شود.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «پژو 206 تیپ 2» در بازار با افت 2 میلیون تومانی قیمت عرضه شد و قیمت آن به 267 میلیون تومان رسید،  «پژو 206 تیپ 5» نیز امروز افتی 1میلیون تومانی در بازار داشت و قیمت آن 317 میلیونی شد. «پژو 206  صندوقدار» هم امروز افتی 1 میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به 317 میلیون تومان رسید. «پژو 206  صندوقدار» نیز افت یک میلیون تومانی در بازار داشت و با قیمت 313 میلیون تومان عرضه شد.

براساس رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «دنا معمولی» بدون تغییر در بازار  353 میلیونی شد، اما «دنا پلاس توربو اتوماتیک» امروز افتی 2 میلیون تومانی داشت و در بازار 493 میلیون تومان قیمت خورد.

با توجه به رصد بازار «رانا پلاس» هم امروز بدون تغییر در بازار 310 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر در میان خانواده سمند نیز امروز «سمند LX با موتورEF7» در بازار افت 2 میلیون تومانی داشت و در بازار 282 میلیون تومانی رسید، قیمت «سمند سورن پلاس» نیز امروز با افت 2 میلیون تومانی در بازار به 313 میلیون تومان باقی رسید.

ایران 17

 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید