رصد بازار خودروهای داخلی؛

رشد و افت 5 میلیونی قیمت پرتیراژهای ایران خودرو

کدخبر: ۴۹۴۲۴۴
اقتصادنیوز: رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که امروز 20 اردیبهشت 1401 ایران خودرویی ها از یک سو افت یک تا 5 میلیونی داشتند و از سوی دیگر رشد یک تا 5 میلیونی را ثبت کردند.
رشد و افت 5 میلیونی قیمت پرتیراژهای ایران خودرو

به گزارش اقتصادنیوز ؛‌ امروز بازار خودرو شکل متفاوتی به خود گرفت و با رشد و افت قیمت در بازار عرضه شد. به گفته فعالان بازار خودرو سردرگمی قیمتی در بازار در حالی رقم خورد که امروز نرخ دلار از 29 هزار تومان عبور کرد با این حال بازار خودرو بدون توجه به این رشد در بازار قیمت گذاری شد. از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو امروز «رانا پلاس» در بازار به دلیل توزیعی که از سوی شرکت خودروساز صورت گرفت افتی 5 میلیونی را در بازار تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز خانواده سمند هم افزایش قیمت داشت و هم با ثبات در بازار عرضه شدند و با این شرایط «سمند LX» در بازار امروز دو میلیون ارزان شد و 281 میلیون تومان قیمت خورد، از سوی دیگر «سمند LX با موتورEF7 » هم با افت یک میلیونی 335 میلیون تومان در بازار عرضه شد، اما «سمند سورن پلاس» امروز و پس از رکورد رشد قیمت روز گذشته امروز بدون تغییر در بازار  355 میلیون تومان قیمت گذاری شد. به گفته فعالان بازار خودرو کمبود عرضه در بازار موجب افزایش قیمت این خودرو شده است.  اما امروز«رانا پلاس» با افت 5 میلیونی در بازار 325 میلیون قیمت خورد به گفته فعالان بازار خودرو عرضه این خودرو از سوی شرکت خودروساز این افت قیمت را در بازار همراه داشت. همچنین براساس ارزیابی های صورت گرفته «دنا معمولی» با افت یک میلیونی در بازار 385 میلیون تومان معامله شد و «دنا پلاس توربو اتومات» نیزبا افزایش 5میلیونی 508 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز در میان خانواده پژو 207 «پژو 207 دنده ای» بدون نیز با افزایش 2 میلیونی در بازار 407 میلیون تومان دست به دست شد و قیمت «پژو 207 سقف شیشه ای» نیز با افزایش یک میلیونی به 413 میلیون تومانی رسید.

ایران خودرو1

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید