رصد بازار خودروهای داخلی؛

آرامش پس از طوفان پرتیراژهای ایران خودرو + جدول

کدخبر: ۴۹۳۶۹۳
اقتصادنیوز: محصولات پرتیراژ ایران خودرو پس از یک روز طوفانی امروز18 اردیبهشت 1401 به آرامش رسیدند و بدون تغییر دربازار عرضه شدند.
آرامش پس از طوفان پرتیراژهای ایران خودرو + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز و با کاهش اندک نرخ دلار در بازار قیمت خودرو شکل احتیاطی به خود گرفت و بدون تغییر در بازار قیمت خورد. به گفته فعالان بازار خودرو جهش عجیب قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در حالی رقم خورد که بازار کشش رشد این چنینی  را ندارد و موجب می شود تا خریداران بیش از پیش از بازار فاصله گیرند. اتفاقی که در حال حاضر رخ داده و خریداران به ندرت وارد بازار می شوند. 

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز خانواده سمند بدون تغییر در بازار عرضه شدند و با این شرایط «سمند LX» در بازار امروز 283 میلیون تومان قیمت خورد و «سمند LX با موتورEF7 » هم میلیونی 335 میلیون تومان در بازار عرضه شد. «سمند سورن پلاس» هم که روز گذشته روز طوفانی در بازار داشت امروز بدون تغییر 350 میلیون تومانی شد. به گفته فعالان بازار خودرو کمبود عرضه در بازار موجب افزایش قیمت این خودرو شده است.

از سوی دیگر امروز«رانا پلاس» بدون تغییر 330 میلیون قیمت خورد و تغییر قیمتی نداشت.   همچنین براساس ارزیابی های صورت گرفته «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار  386 میلیون تومان معامله شد و «دنا پلاس توربو اتومات» نیز 502 میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییری نداشت.

همچنین ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز در میان خانواده پژو 207 «پژو 207 دنده ای» بدون تغییر 405 میلیون تومان دست به دست شد و قیمت «پژو 207 سقف شیشه ای» نیز 412 میلیون تومان به فروش رسید.

ایران 18

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید