رصد بازار خودروهای داخلی؛

افزایش قیمت در بازار ایران خودرویی ها/ رانا پلاس 1401 قیمت خورد

کدخبر: ۴۹۲۱۳۱
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار پرتیراژهای ایران خودرو از افزایش یک تا 7 میلیونی ایران خودرویی ها در بازار حکایت دارد.
افزایش قیمت در بازار ایران خودرویی ها/ رانا پلاس 1401 قیمت خورد

به گزارش اقتصادنیوز؛ ایران خودرویی ها امروز اقدام به اعلام قیمت رانا پلاس مدل 1401 کرد و با توجه به اقدام این شرکت رانا پلاس در بازار 22 میلیون تومان گران تر از مدل 1400 در بازار عرضه خواهد شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز ایران خودرویی ها همانند سایپایی ها با رشد قیمت در بازار عرضه شدند، رشدی که ریشه آن به افزایش نرخ دلار باز می گردد.

از سوی دیگر شکل انتظاری که بازار به خود گرفته موجب شده تا به گفته فعالان بازار خودرو،‌ خریداران بیش از پیش از بازار فاصله گیرند و تمایلی برای ورود به بازار مبادلات خودرو از خود نشان ندهند. در این خصوص فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

امروز در کنار قیمت رانا پلاس مدل 1401 در بازار شاهد افزایش قیمت تمام محصولات ایران خودرو به غیر از «سمند LX» در بازار بوده ایم. «رانا پلاس» مدل 1401 امروز 350 میلیون قیمت خورد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز در میان خانواده پژو 207 «پژو 207 دنده ای» با افزایش چهار میلیونی 395 میلیون تومان دست به دست شد و قیمت «پژو 207 شقف شیشه ای» نیز با افزایش سه میلیونی به 405 میلیون تومان رسید.

همچنین براساس ارزیابی های صورت گرفته «دنا معمولی» با افزایش یک میلیونی در بازار  386 میلیون تومان  معامله شد و «دنا پلاس توربو اتومات» نیز نیز با افزایش 7 میلیونی  499 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر براساس ارزیابی بازار امروز خانواده سمند هم افزایش قیمت داشت و هم با  ثبات در بازار عرضه شدند و با این شرایط «سمند LX» در بازار امروز 283 میلیون تومان قیمت خورد و تغییری نداشت و «سمند LX با موتورEF7 » هم با افزایش 2 میلیونی 325 میلیون تومان در بازار عرضه شد و «سمند سورن پلاس» هم  بدون تغییر در بازار 329 میلیون تومانی شد.

ایران 10

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید