رصد بازار خودروهای داخلی؛

بازار خودرو در بلاتکلیفی + جدول قیمت

کدخبر: ۴۹۵۰۹۵
اقتصادنیوز: اعلام خبر واردات خودرو در روزهای پایانی هفته پیش از یک سو و سردرگمی در بازار ارز از سوی دیگر موجب شد تا امروز 24 اردیبهشت 1401 بازار خودرو کاملا بلاتکلیف به نظر برسد.
بازار خودرو در بلاتکلیفی + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ امروز دلار در مرز 30 هزار تومان بازی کرد و این امر موجب شد تا قیمت خودرو روز پرابهامی را پشت سر بگذارد. از سوی دیگر اخبار اعلام شده مبنی بر تصویب واردات خودرو در جلسه دولت نیز اگر چه هنوز جزئیات آن منتشر نشده است، اما این تحلیل را در بازار به همراه داشت که قیمت‌ها در روز شنبه دست‌کم صعودی نخواهد بود. تصوری که درست از آب درنیامد و بازار روند افزایشی خود را حفظ کرد. به گفته فعالان بازار خودرو بی اعتمادی به اخبار و حواشی موجود در بازار موجب شده تا بازار شکل نزولی به خود نگیرد و در صورتی که  وعده واردات خودرو محقق شود می توان به کاهش قیمت خودرو امیدوار بود.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز شاهین با افزایش 2 میلیونی در بازار 380 میلیون قیمت خورد.

اما «کوییک R» هم در بازار رشدی 2 میلیونی داشت و 232 میلیون قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم با رشد 2 میلیونی در بازار 220 میلیونی شد.

خانواده تیبا هم امروز با ثبات قیمت روبرو بود «تیبا 2 معمولی» در بازار  207 میلیون تومان به فروش رفت و «تیبا صندوقدار» هم 200میلیون تومانی شد. رصد بازار نشان دهنده آن است قیمت «ساینا» هم با افزایش یک میلیونی در بازار 215 میلیون تومان دست به دست شد.

سایپا 24

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید