رصد بازار خودروهای داخلی؛

حرکت خلاف جهت شاهین در بازار سایپایی ها +جدول

کدخبر: ۴۹۷۱۴۸
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز از میان 6 محصول سایپا پنج محصول افت قیمت داشته اند و یک محصول رشد قیمت.
حرکت خلاف جهت شاهین در بازار سایپایی ها +جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که هرچند سایپایی ها امروز سعی کردند با افت قیمت در بازار عرضه شوند، اما شاهین در برابر این افت مقاومت کرد و خلاف جهت سایر محصولات با رشد قیمت در بازار عرضه شد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که سایپایی ها امروز افت 2 تا چهار میلیون تومانی داشته اند و در این میان اما شاهین یک تنه افت قیمت بازار را جبران کرد و با رشد 6 میلیونی وارد بازار شد.

به گفته فعالان بازار خودرو دلایلی مانند نرخ دلار، انتظار برای اعلام دستورالعمل واردات خودرو و در نهایت کشش بازار از جمله عواملی است که موجب شد تا بازار خودرو امروز کاهشی شود.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز شاهین با افزایش 6 میلیونی در بازار 388 میلیون تومان قیمت خورد تا سد افت قیمت محصولات سایپا را بشکند.

اما سایر محصولات سایپا با افت قیمت راهی بازار شدند؛ براین اساس «ساینا» در در بازار با افت 2 میلیونی 219 میلیون تومان شد.

از سوی دیگر «کوییکR» هم در بازار افت 2 میلیونی قیمت در بازار داشت و 228میلیون قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم با افت 3 میلیونی در بازار 218 میلیونی باقی ماند.

از سوی دیگر «تیبا صندوقدار» با افت چهار میلیونی 195 تومان در بازار دست به دست شد.  «تیبا 2 معمولی» هم با افت 2 میلیونی 204 میلیون تومان  شد.

سایپا 2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید