رصد بازار خودروهای داخلی؛

نوسان در بازار محصولات سایپا+ جدول قیمت

کدخبر: ۴۹۸۹۲۴
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار نشان می دهد محصولات سایپا امروز 10 خرداد 1401 غالبا بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند و «تیبا صندوقدار» تنها محصولی بود که رشد قیمت را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم با افت قیمت در بازار دست به دست شد.
نوسان در بازار محصولات سایپا+ جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ نوسان قیمتی در بازار محصولات سایپا در حالی رقم خورد که امروز دلار روزی طوفانی داشت و توانست سد مقاومتی بازار را بشکند. طی روزهای اخیر بازار خودرو ثبات داشت و نوسان نرخ دلار تاثیر چندانی بر این بازار نداشت، اما امروز این سد مقاوتی شکسته شد و بازار شکل نواسانی به خود گرفت.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR  «، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در میان محصولات سایپا امروز خانواده کوییک هم با ثبات و هم افت قیمت در بازار عرضه شدند. امروز  «کوییک R» در بازار بدون تغییر 224 میلیونی در بازار قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم با افت 214 میلیون تومانی در بازار به فروش رسید.

«تیبا صندوقدار» دیگر محصول سایپا هم امروز 194 میلیون تومانی باقی ماند،‌اما «تیبا 2 معمولی» رشد یک میلیونی قیمت داشت و 205 میلیون تومان در بازار دست به دست شد.  اما براساس رصد بازار امروز «شاهین» بدون تغییر قیمت همچنان 384 میلیون تومان معامله شد. «ساینا» هم 217 میلیون تومان قیمت خورد و بدون تغییر باقی ماند.

سایپا 10

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید