رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت ایران خودرویی در بازار + جدول

کدخبر: ۴۹۹۱۳۷
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که پرتیراژهای ایران خودرو و محصولات سایپا امروز و پس از نوسان قیمتی روز گذشته امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.
قیمت ایران خودرویی در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ ثبات در بازار خودرو در حالی رقم خودرو که روند رشد نرخ دلار امروز هم ادامه داشت اما بازار خودرو بدون تغییر به استقبال تعطیلات رفت. نبود خریدار در شرایط کنونی یکی از عمده دلایلی است که موجب شده تا بازار روز آرامشی را به پایان رساند.

قیمت محصولات ایران خودرو

امروز ایران خودرویی ها نیز بدون تغییر در بازار عرضه شدند تا بازار خودرو در آرامش به تعطیلات آخر هفته برود.

براساس ارزیابی های صورت گرفته امروز «رانا پلاس» که روز گذشته کاهش قیمت داشته امروز بدون تغییر 308 میلیون در بازار عرضه شد. «دنا پلاس توربو اتومات» همچون روز گذشته 505 میلیون تومانی باقی  ماند، «دنا معمولی» هم 395 میلیون تومان دست به دست شد.

در میان خانواده سمند هم خبری از نوسان قیمت نبود. «سمندLX  » بدون تغییر 300 میلیون تومان باقی ماند و «سمند LX با موتورEF7 » هم 346  میلیون تومان به فروش رفت. «سمند سورن پلاس» هم با سایر محصولات خانواده خود در ثبات قیمت همراهی کرد و 355 میلیون تومان باقی ماند.

اما داستان خانواده 207 «پژو 207 دنده‌ای» هم بدون تغییر 405 میلیون تومانی شد و محصول دیگر این خانواه یعنی «پژو 207 سقف شیشه ای» با ثبات قیمت همچون روز گذشته 412 میلیون به فروش رسید.

ایران 11

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید