رصد بازار خودروهای داخلی؛

استپ در بازار بدون مشتری+ جدول

کدخبر: ۵۰۲۸۵۰
اقتصادنیوز: رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز 29 خرداد 1401 محصولات سایپا همانند پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.
استپ در بازار بدون مشتری+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ به گفته فعالان بازار خودرو بی ثباتی موجب شده تا در یکی دو ماه اخیر بازار خودرو با رکود مواجه شود رکودی که مشتریان را بازار دور کرده است. در این شرایط شاهد نوسان قیمت در بازار هستیم.

قیمت محصولات سایپا

امروز «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

با توجه با توجه به رکودی که در بازار به وجود آمده ارزیابی ها نشان دهنده آن هستند که امروز قیمت «شاهین» و «ساینا» که روز گذشته که افت یک میلیونی در بازار داشتند ثابت شد. با این شرایط «شاهین» 383 میلیون تومان قیمت خورد. «ساینا» هم 214 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر خانواده کوییک هم امروز بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند و «کوییک R» امروز 223 میلیونی تومان قیمت خورد و قیمت «کوییک معمولی» 214میلیون تومانی در بازار باقی ماند.

خانواده تیبا هم امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شد؛‌ ارزیابی ها نشان می دهد «تیبا صندوقدار» امروز در بازار 194 میلیون تومان  و «تیبا 2 معمولی» نیز در بازار 205 میلیون تومان در بازار دست به دست شد.

سایپا 29

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید