رصد بازار خودروهای داخلی؛

کاهش دومیلیون‌تومانی کوییک + جدول قیمت

کدخبر: ۵۰۳۱۰۰
اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز 30خرداد 1401 «کوییک معمولی» و «تیبا2 معمولی» با افت یک تا 2 میلیونی در بازار عرضه شدند.
کاهش دومیلیون‌تومانی کوییک + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که یک روز پس از استیضاح وزیر صمت و با تداوم کاهش نرخ دلار امروز شاهد افت و ثبات قیمت محصولات سایپا در بازار بوده ایم. هرچند به گفته فعالان بازار خودرو این نوسان قیمت نتوانست مشتریان را به بازار بکشاند و بازار خودرو همچنان بدون مشتری ماند.

قیمت محصولات سایپا

امروز «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

با توجه به ارزیابی بازار امروز قیمت «شاهین» و «ساینا» که روز گذشته افت یک میلیونی در بازار داشتند ثابت شد. با این شرایط «شاهین» 380 میلیون تومان قیمت خورد و «ساینا» هم 214 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر خانواده کوییک امروز با افت و ثبات در بازار قیمت‌ خورد؛ با این شرایط «کوییکR » امروز 223 میلیون تومانی باقی ماند، اما قیمت «کوییک معمولی» در بازار با افت دو میلیونی 212 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

خانواده تیبا هم امروز در دو ریل ثبات و کاهش در بازار قیمت گذاری شد؛‌ ارزیابی ها نشان می دهد «تیبا صندوقدار» امروز در بازار 194 میلیون تومان باقی ماند و اما «تیبا 2 معمولی» یک میلیونی داشت و در بازار 204 میلیون تومان دست به دست شد.

30 سایپا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید