رصد بازار خودروهای داخلی؛

پرونده قیمت سایپایی ها در بازار + جدول

کدخبر: ۵۱۱۱۴۶
اقتصادنیوز: پرونده بازار خودروهای سایپا امروز در باز چگونه بسته شد؟
پرونده قیمت سایپایی ها در بازار + جدول

به گزاش اقتصادنیوز؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که محصولات سایپا امروز با آشفتگی بسیار در بازار عرضه شدند، بطوریکه برخی از سایپایی ها رشد قیمت داشتند برخی دیگر با قیمت در بازار عرضه شدند و مابقی ثبات قیمت را تجربه کردند.

به گفته فعالان بازار خودرو، ثبات روزهای گذشته موجب شد تا امروز قیمت خودرو در بازار نوسانی شود، هرچند این نوسان محدود نمی تواند بر بازار خودرو خیلی اثرگذار باشد.  

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «شاهین» امروز در بازار 365 میلیون تومان عرضه شد و رشد یک میلیونی در بازار داشت و «ساینا» بدون تغییر در بازار 209 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر خانواده تیبا هم امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند و با این شرایط «تیبا صندوقدار» امروز در بازار بدون تغییر 201 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» در بازار 205 میلیون تومان قیمت خورد.

رصد بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک امروز با افت یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شدند و با این شرایط «کوییکR » امروز 217میلیون تومانی شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 206 میلیون تومان دست به دست شد.

سایپا 5

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید