رصد بازار خودروهای داخلی؛

بازار خودرو در آرامش یا آتش زیرخاکستر+جدول

کدخبر: ۵۱۱۹۴۵
اقتصادنیوز: ارزیابی محصولات سایپا نشان دهنده آن است که سایپایی ها امروز با آرامش نسبی وارد بازار شدند و در میان محصولات این شرکت دو خودرو در بازار تغییر قیمت داشت.
بازار خودرو در آرامش یا آتش زیرخاکستر+جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس رصد بازار خودرو آرامش در بازار دلار یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو آرامش بازار سایپایی ها را به آن نسبت داده و معتقدند که ثبات چند روزه نرخ دلار موجب شده تا قیمت خودرو هم به آرامش برسد. اما برخی دیگر با توجه به شایعاتی مبنی بر اینکه ایران بسته پیشنهادی برجامی اروپا را نپذیرفته معتقدند که این آرامش آتش زیرخاکستر است و این امکان وجود دارد که بازار خودرو در روزهای آینده رشد قیمت را ثبت کند.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «شاهین» امروز در بازار 366 میلیون تومان عرضه شد و تغییر قیمت در بازار نداشت و «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 209 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر خانواده تیبا هم رشد قیمت داشت و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند و با این شرایط «تیبا صندوقدار» امروز در بازار 202 میلیون تومان قیمت گذاری شد و یک میلیون افزایش قیمت داشت و «تیبا 2 معمولی» در بازار 206 میلیون تومان قیمت خورد ثبات قیمت را ثبت کرد.

رصد بازار نشان دهنده آن است «کوییکR » هم بدون تغییر 216میلیون تومانی شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 208 میلیون تومان دست به دست شد و رشد یک میلیونی را ثبت کرد.

سایپا 9

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید