رصد بازار خودروهای داخلی؛

تداوم فاز انتظاری در بازار خودرو/دنا پلاس امروز چند قیمت خورد؟+ جدول

کدخبر: ۵۱۸۷۵۰
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که پرتیراژهای ایران خودرو امروز 9 شهریور 1401با کمترین نوسان در بازار عرضه شدند تا بازار خودرو به ثبات نزدیک شود.
تداوم فاز انتظاری در بازار خودرو/دنا پلاس امروز چند قیمت خورد؟+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس رصد بازار خودرو در میان خودروهای پرتیراژ ایران خودرو امروز  «سمند LX با موتورEF7 » و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار رشد یک میلیونی قیمت داشتند و سایر محصولات ایران خودرو بدون تغییر قیمت گذاری شدند.

فعالان بازار خودرو معتقدند انتظار برای ورود خودروهای وارداتی یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار کمی به آرامش نزدیک شود، عاملی که رکود بازار را عمیق تر کرده و موجب شده تا تقاضا به کمترین میزان خود برسد و خریداران به پیش فروش های خودروسازان بسنده کنند. در این شرایط نوسان رو به بالای نرخ دلار هم نتوانست تغییر چندانی در بازار ایجاد کند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده سمند امروز «سمند LX» در بازار بدون تغییر 305 میلیون تومان قیمت خورد، از سوی دیگر قیمت «سمند سورن پلاس» نیز 336 میلیون تومان باقی ماند، اما «سمندLX با موتورEF7» با افزایش یک میلیونی در بازار 346 میلیون تومان در بازار دست به دست شد.

 ارزیابی ها همچنین نشان دهنده آن است که «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار 506 میلیون تومان قیمت خورد و رشدی یک میلیونی داشت. اما «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار 391 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «رانا پلاس» هم در بازار 300 میلیون دست به دست شد.

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت «پژو 207 دنده‌ای» در بازار امروز 391 میلیون قیمت خورد و «پژو 207 سقف شیشه ای» هم در بازار 401 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران 9

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید