رصد بازار خودروهای داخلی؛

رشد قیمت برخی محصولات سایپا در بازار + جدول

کدخبر: ۵۱۸۷۵۲
اقتصادنیوز: خودروهای سایپا امروز هم با رشد قیمت یک تا دو میلیونی برخی از محصولات در بازار عرضه شدند.
رشد قیمت برخی محصولات سایپا در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات سایپا امروز «خانواده کوییک» و «تیبا2 معمولی» در بازار رشد قیمت داشتند و سایر محصولات سایپا بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

خانواده کوییک ساز رشد قیمت را از روز گذشته کوک کردند و امروز هم رشدی یک میلیونی قیمت در بازار داشتند؛ از سوی دیگر «تیبا2 معمولی» هم با افزایش 2 میلیونی در بازار دست به دست شد. رشد قیمت «تیبا2 معمولی» در بازار در حالی است که در راستای توقف تولید این خودرو چندی است شماره گذاری این خودرو با مشکل مواجه شده با این حال روند قیمتی این خودرو در بازار شکل صعودی دارد.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

رصد بازار نشان دهنده آن است که «کوییکR » در بازار با رشد یک میلیونی 206 میلیون تومانی شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 198 میلیون تومان دست به دست شد و رشد یک میلیونی داشت.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «شاهین» امروز در بازار 364 میلیون تومان عرضه شد و «ساینا» هم  بدون تغییر در بازار 203 میلیون تومان قیمت خورد.

اما در میان خانواده تیبا امروز «تیبا صندوقدار» بدون تغییر در بازار 199 میلیون قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 204 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشد 2 میلیونی را ثبت کرد.

سایپا 9

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید